Skip to main content

Idaman qolbu

Haaa test test testing testing. Sekian lama pakai iphone baru nak post blog via iphone. Kita tgk mana rupanya nanti.

As suggested by ayu a.k.a ibu damia masa dia dtg beraya kat rumah haritu, blogpress is the most easiest way to post blog if u are using iphone. Makanya, mak tutup mata $4.99 dan install.

Tegar katanya. Dengan harapan, blog akan selalu ada cerita baru. To wan normajidah a.k.a jiey, takde alasan untuk tak update blog ye. Sila gunakan smartphone anda untuk update blog. Update status fb mak tak puas baca :p

Panjang na mukaddimah, back to the topic, nak tunjuk korang apa yang aku dan wan tgh mengidam. Aku tak teruk sgt, wan lagi teruk. Apa yang diidamkan? (ni pun kira part of testing blogpress gak la ni ye)


Haaa gini keluar ye. Tah kecik ke besar bila dah post nanti kat blog. Anyway, aku tgh ngidam macbook. Tak kisah lah air ke pro ke janji macbook. Last 2 days boss aku tanya 'u ada macbook alya?' aku jawab 'i wish boss' harini dia tunjuk dia beli macbook sudah. Cis! Dia mmg pantang sebut. Kalau dah nak tu terus je beli.



Meleleh air liur siot. Yg ni macbook air 11inci harga rm3009. Berat 1.1kg.



Sexay!!! Macam ipad kan? Sangat nipis. Senang kalau nak update blog takyah susah nak transfer gambar pakai cable. Automatik transfer via icloud. Dah malas, nak malas lagi ye. Bukan malas, tapi mudah.


Haa ni pulak idaman wan. Dia lagi teruk lah siap buat wallpaper kat hp lg. aku tgh bayangkan kalau dia beli moto tu camne pulak rupa aku menonggek kat belakang tu. buruk na rupanya nanti.

Kita tgk siapa dapat apa dulu. Nite all! Kebas tangan menaip!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Comments

amal_fc1303 said…
idaman aku gak tu macbook. hehehe. smart2...
nome said…
wahhhhh motor versys tuh! idaman si faizal jugak...rege pun leh tahan yer...mana tau beb rezeki derang berdua nih...faizal pun dok kumpul2 dan angan2 nak pakai motor tuh...aku tumpang naik je ler :)

Iela Fazielah said…
wah2.. laki bini buakn main..tp wan punyer impian tu...alya xleh nak tumpang.. mmg bughok betul kalau naik kat blkg.. leh tgk je...haha... tp kalau wan dah tuko keje baru rsnyer dia dpt dulu kot...
shark said…
ai dah ada macbookpro..
macbookair..mcm x sesuai sebab spec kurang sket..

btw both laptop are superb!!!!
nad said…
wah, masing2 ngidam ni..
ape cer, heheheeh =p
Shasha Mohamed said…
Teringin gak nak update blog guna hphone tapi tak puas la. Tak boleh tahan, tak selesa betul.
Ntahlah, maybe sy tak guna iphone kot. Tapi buat masa sekarang, belum lagi, maybe next time...
I wish ;)
Gieyana said…
bb..idaman wan tue memerlukan high maint..lebih tinggi costnyer dr maints umah-tangga...hat macbook tue aku setuju psl aku pon dh tahap gediks giler nk dptkannya one day..ekekeke..:-)
nasib baik idaman2 ko di atas x de dlm idaman2 aku..hiksss...aku x de perasaan per? kahhhh!

tp motor bsr idaman laki aku gak...dia dh sevey mcm nk jek..last2 hold dl la kan....huhu
mummyar said…
hurmm kalo dh jatoh chenta ngan si apple ni mmg payah ckit...hahahha...sume nk si buah ni nnt...i pon tringin gak nk si pro coz lg hebat...skang cuma mampu gunasi white duo core jek.....tp senang r nk transfr guna icloud jek kan....dh mudah nk lg mudah...hehehheh

Popular posts from this blog

manfaat & kebaikan deep relief - young living essential oils

kecik bukan sebarang kecik, seiring dengan nama Deep Relief   ni berfungsi untuk membantu melegakan segala- gala yang kat badan kita ni.  Deep Relief jatuh dalam kategori essential oil blend yang mengandungi : - Clove - untuk kebas- kebas - vetiver - mempunyai unsur menenangkan - Helichrysum - berunsur anticoagulant  yang mana dapat membantu untuk melancarkan darah beku dalam badan - Peppermint - mengurangkan rasa tekanan - Idaho Balsam Fir - juga berunsur anticoagulant - Palo Santo - membantu untuk yang berkaitan dengan tulang juga menyah kan emosi negatif - Wintergreen - mengurangkan rasa sakit pada otot dan saraf - Lemon - meningkatkan peredaran darah  - Copaiba - membolehkan semua EO tersebut berfungsi lebih baik bila di sapu banyak kan ingredient dalam Deep Relief  ni? ye banyak so bila masa aku pakai? - sebagai pengidap migraine dan selalu sangat ada masalah sakit kepala, deep relief wajib ada dalam bag. sapu aje kat belakang telinga, tengkuk, ken

selamat hari lahir dan selamat bersara ayah..

25/7/2010, genap lah ayahanda tersayang kami berumur 58 tahun. maka harini jugak merupakan hari terakhir ayah aku bertugas sebagai penjawat awam. dah tiba masanya juga ayah bersara. tapi kitorg ni melihatkan ayah kitorg yang sangat workaholic ni, tak dapat nak imagine macam mana la ayah dah pencen nanti kan. mak cakap, lepas ni kalau ada kursus ke mesyuarat ke diluar daerah, mak nak ayah join sekali. so bole la berjalan- jalan sekali. mak kitorg lak ade lagi 6 tahun nak pencen. lama lagi tu kan. apa pun, untuk ayah, selamat hari lahir. dah tiba masa untuk ayah rehat dan beribadah sepenuhnya. maybe this is want you have been waiting for. you've been really hardworking  during your entire service.   just nak share kat korang sedikit gambar yang aku amik kat fb cikgu sekolah ayah aku dan slide show yang diorg present kat ayah aku masa majlis perasaraan ayah aku selasa lepas. sangat tersentuh bila tgk gmbr especially the slide show tuh. ish, sedih la. banyak jasa ayah aku rupanya. bu

moment with newborn baby contest

**STICKY MODE UNTIL 31/08/2010 @ 0000HRS ** scroll down for latest entry hasrat untuk menganjurkan contest mahupun giveaway dah lama saya simpan. orang cakap belum sampai seru lagi. tapi, kali ni seru itu telah sampai. sebagai menghargai setiap kunjungan anda, komen anda, dan kesetiaan anda mengikuti blog saya  ini , maka, saya dengan sukacitanya menjemput rakan- rakan blogger sekalian untuk menyertai moment with newborn baby contest ini. syarat- syarat contest adalah seperti dibawah:  jadikan tajuk diatas sebagai tajuk entry anda jadi follower http://nayville.blogspot.com letak banner diatas, disidebar dan entry anda beserta link contest letak link http://nayville.blogspot.com di bloglist anda hanya sekeping gambar untuk seorang newborn baby. jika punya lebih dari seorang anak, anda dibenarkan menghantar gambar anak seterusnya dalam entry yang sama. jika bukan anak anda , anda juga dibenarkan untuk menghantar penyertaan. gambar 'newborn baby' mesti lah ber